Kommende arrangementer og kurser

Vil du med til Biologiforbundets generalforsamling 2019?

På generalforsamlingen præsenteres årsberetning og regnskab, og der vælges medlemmer til bestyrelsen. Alle medlemmer af Biologiforbundet er meget velkomne

Generalforsamlingen afholdes denne gang på Fyn

Tid:
Lørdag d. 27. april kl. 10-11

Sted:
Naturskolen Åløkkestedet

Hudevad Byvej 20

5792 Årslev

Dagsorden kommer på Facebook og www.biologiforbundet.dk

Vel mødt!

IMG 0417 25

Hvalsafari – kom tæt på Danmarks lille hval

TID: Søndag d. 30. juni kl. 11- 17.

STED: Hindsgavl Naturcenter og Lillebælt med det gode skib Aventura.

Det er mere end nogensinde aktuelt at kigge efter hvaler i de danske farvende, og på denne tur er der næsten 100 % garanti for at møde det lille marsvin. Tag gerne familien med på denne efterhånden traditionsrige tur på Lillebælt. Vi mødes på Hindsgavl Naturcenter, hvor der vil være et oplæg om marsvinene i Lillebælt, og hvad vi kan forvente at se på sejlturen. Efter en let frokost går turen til Middelfart gamle havn, hvor vi går ombord på Aventura og skipper Henrik sejler os ud for at finde nogle af de mange marsvin, der holder til i Lillebælt. Husk kikkert og kamera.

PRIS:
Medlemmer og medlemmers familie: 250,- Børn under 15 år gratis.
Ikke medlemmer: 350,-
Prisen inkluderer frokost og kaffe på båden.

Tilmelding: Biologiforbundets Sekretariat tlf.: 86 96 36 35 eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Marsvinesafari 50

Biologimarathon 2019 – 24 timers feltkursus

TID: Fra lørdag d. 21. september kl. 14 – søndag d. 22. september kl. 14.

STED: Flyvestation Værløse

Biologimarathon er blevet en tradition, og i år går turen til Flyvestation Værløse i Furesø kommune. Flyvestation Værløse har mange rige og varierede naturtyper over sandpartier, lynghede, overdrev, moser og søer. Du får en unik mulighed for at fordybe dig i biologifagets feltbiologiske discipliner og blive fagligt opdateret sammen med andre. Samtidig får du masser af inspiration til den daglige undervisning og ikke mindst mulighed for udveksling af erfaringer.

PRIS: Medlemmer: 250 kr. Ikke medlemmer: 600 kr.

Prisen er inklusiv forplejning.

Jørgen Bentzen 2 25

Biologiforbundet | Peder Skrams Vej 4 | 5220 Odense SØ