Kommende arrangementer og kurser

Vi afholder jævnligt arrangementer, turer og kurser f.eks. Biologimarathon, Marsvinsafari, Ørneture m.m. Hold i øvrigt øje med kursusopslag på Facebook og i Kaskelot. Du kan se mere om afholdte kurser og ture her.

OBS. Grundet at regeringen har forlænget forbuddet mod forsamlinger på mere end 10 personer frem til d. 10. maj, aflyses generalforsamlingen. Ny dato kommer snarest.

Indkaldelse til Biologiforbundets generalforsamling 2020.

Generalforsamlingen afholdes søndag d. 19. april kl. 10 – 11 (Aflyst)

på Randers Naturcenter, Gudenåvej 20, 8920 Randers NV

Dagsorden ifølge vedtægterne:

2. Valg af referent

3. Bestyrelsens beretning ved formanden

4. Fremlæggelse af regnskab ved kassereren

5. Fastsættelse af næste års kontingent.

6. Valg til bestyrelsen

På valg er Mads Nissen, Søren Rafn og Erik Riis Svendsen. På valg som suppleanter er Lene Boldt og Louise Jensen.

7. Indkomne forslag. Sendes senest 1/4 til formand Brian Ravnborg på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

8. evt.

Generalforsamling 30

Hvalsafari – kom tæt på Danmarks lille hval

Det er mere end nogensinde aktuelt at kigge efter hvaler i de danske farvende, og på denne tur er der næsten 100 % garanti for at møde det lille marsvin. Tag gerne familien med på denne efterhånden traditionsrige tur på Lillebælt.

DATO: Søndag d. 2. august
TID: 13-16

STED: Middelfart - Lillebælt med det gode skib Aventura

PRIS: Medlemmer og medlemmers familie: Voksne 300,-. Børn 3-15 år 50,-. Børn under 3 år gratis.

Ikke medlemmer: Voksne 400,-. Børn 3-15 år 100,-. Børn under 3 år gratis. Prisen inkluderer frokost og kaffe på båden.

hvaltur i

Biologimarathon 2020

Dette års Biologimarathon finder sted tæt ved Viborg, nærmere bestemt Hald Ege, Hald sø og Dollerup Bakker. Programmet er ikke endeligt fastlagt endnu, men vi kan godt love dig en helt unik naturoplevelse. På dette  populære kursus får du en sjælden mulighed for at fordybe dig i biologifagets feltbiologiske discipliner og blive fagligt opdateret sammen med andre biologientusiaster. Samtidig får du masser af inspiration til den daglige undervisning og ikke mindst mulighed for udveksling af erfaringer. Nærmere information om pris, overnatning og program følger i de kommende numre af Kaskelot samt på Facebook og her på siden.

TID: Lørdag d. 19. september kl. 14 - søndag d. 20. september kl. 14.

STED: Hald Ege ved Viborg

Biologimarathon 2 res